Åh , min älskling

Dagen började inget vidare , försov mig i morse för första gången . Jobbade natt på kortan och skulle hem om o sova nån timme innan jag skulle iväg igen till nästa jobb , vaknar av ett ryck kl 11. Telefonen ligger på golvet , får panik .. ska vara på jobbet NU . Ringer damen jag jobbar extra hos och tack o lov skrattade hon bara . Efter en rad misslyckanden på jobb så skickar hon hem mig lite tidigare ... Fast det brukar hon göra .. ganska skönt faktiskt .

Iaf ...

J ska spendera kvällen med en av hans vänner , och jag får en kväll för mig själv . Dunder mysigt tänkte jag .. tills jag ser alla lappar han satt upp i lägenheten , där han dyrt bekräftar sin kärlek till mig . Då ville jag bara ha hem honom . Meeen , jag får stå ut tills senare när han kryper ner hos mig .

Har som sagt varit en tradig typ på sista tiden , så tradig att till och med J börja undra om jag verkigen höll av honom . Så nu , nu är det fan dags att skärpa till sig . Han ska veta att han är den vikigaste personen i mitt liv .

Satt och läste tidnigen medans jag väntade på bussen innan , hoppas ingen såg hur jag satt och slickade finger på mina skinnhandskar :/

Kommentarer

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback