Jag minns , minns du ?

Efter att J gått till skolan i morse så har jag ägnat morgonen åt mina minnen , Tittat på bilder och lyssnat på musik .


Hade två år som jag levde loppan efter att ha separerat från T .
Mådde väldigt dåligt en tid efteråt . Men sorgerna dränkte jag i nöje ...
.. Jag har träffat folk som var ut över de vanliga , jag har hittat på tokigheter som borde vara förbjudna . Jag hade två underbara år , ensam , där jag gjorde vad jag ville , tyckte och tänkte precis som jag själv ville . Världen var enkel  och framtiden existerade inte .
Mitt under min bästa tid träffade jag J . Och jag föll direkt , så fort vi hade chansen så sågs vi , låg och pratade långt ut på nätterna . Vi förstod varann på ett sätt som inte existerat för mig tidigare . Idag älskar jag han otroligt mycket och skulle inte vilja byta ut det liv jag lever nu mot något . Lever ett helt annorlunda liv nu , jag är vuxit upp och helt nya saker har fått betydelse för mig , framtiden står framför mina fötter . Näsa kliv jag tar kommer vara för evigt .

Det finns vänner som kommit och gått , personer som finns kvar i mitt liv och de som lämnat .
Men dessa har berört/berör  mig på ett eller annat sätt .


Daniel : Jag satte dig högst upp på min pidestal . Du betydde allt för mig , du fanns där även när du bodde i London . Var vi än var , vad vi än gjorde så hade vi alltid kul .

Andy : Det var du som fick musik att betyda så mycket för mig , hade det inte varit för dig så hade jag aldrig hittat min låt . Vi har skrattat bråkat och tjurat om vartannat . Men vi vet hur man har kul .

Sebbe : Vi har hittat på mycket sjukt ihop , fanns inga gränser !

Tommy :  Han är (näst efter J) den finaste människa jag känner . Du får en att känna sig som Någon . Kan alltid prata med dig ,  och du ger alltid ärliga svar .

Jane : Den tjej som jag känt mig mest lik ! lika fulla av skit . Vi har bråkat gråtit och skrattat mycket ihop. 

Sofie S : Världens lättaste person , vi har alltid samma problem och därför förstått varann så bra . Hon är galen och är aldrig sen att hitta på skit .

Kasia : Alltid lika glad , lätt att prata med , förstår en utan att döma .

Mina barndoms tjejer :
Martina , du är den jag älskar mest !
Adri , Nancy Karro och Elle : Älskar självklart er oxå !
Jag har något med var och en av er som alltid bevaras i mitt hjärta .

Ni är de bästa minnen jag kan ha !


Om det inte fanns några minnen , så hade det inte funnits något att sakna när allting tagit slut .





97122-23897122-23697122-23597122-23497122-23397122-232

Kommentarer
Postat av: karro

Så fint vännen! Jag håller med, minnen av vänner är det bästa och det mest värdefulla. Vänner är oerhört skönt att ha! Vi ses imorgon va? Still on? Jag har en lista :) Du ställer alltid upp när jag behöver hjälp, det är jag så glad och tacksam för!

2007-04-17 @ 13:35:50
Postat av: nancy

Du är ett gull! Jag vet att vi inte är de närmsta vännerna, men du finns ofta i mina tankar...som en solstråle!(fastän båstad suger..hihi)Vi ses på lördag, party on..till ca 24.00..eller hur var det?! =) KRAM

2007-04-17 @ 21:39:19

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback