Gissa !?


Var på matchen med Andy och Emil igår , Möllan och öl innan matchen ! Jag satt som ett frågetecken de första 30 minutrarna med en öl i handen . Killarna och de få tjejerna som var där höll låda så det säkert hördes ända bort till stadion ! Vilken stämning .
Blev ganksa trött under matchen , ingen rolig match men de vann dock !
Cyklade hem på kvällen , och helt plötsligt ser jag att jag har en flagga på cyklen !?!? Den var inte där när jag låste upp för att cykla hem , och jag undrar förståss fortf vart fan den kom från !?





        






Gissa vem som är här ?
Noel såklart , var och hämtade honom i morse . Har ätit leverpastej mackor och tog en liten vilostund efteråt .
Noel sover fortf , ska snart väcka honom så att vi kan gå och hämta ett packet som ligger och väntar på mig =)



 








Kommentarer

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback