Tack o lov att jag trivs med mig själv .

En vecka fullt av blandade känslor . 
Måste erkänna att jag föll tillbaka , Söndagen var värst . Mådde riktigt pyton . Men till måndagen så hade en del ordnat upp sig . Var på cirkus i Tisdags med Tobbe . Riktigt roligt måste jag säga . 

Och nu är det  bestämt . Vi har lämnat på riktigt . Vi går vidare utan varann . Men måste säga att det jag fick som avsked var riktigt klent .

Fredag var det äntligen min födelsedag . Hade fått paket från jobb dagen innan  så det blev bara en liten fika på morgonen . Slutade 12 och rusade hem och började förbereda maten . Pratade med mamma , hon hade gjort allt i sin makt för att försöka få in folk så att hon kunde komma ner till mig , men lyckades inte . Jag blev uppriktigt sagt ledsen . Men syster och Noel kom ner . Strax efter kom mina vänner .. sjungades med ballonger o glitter .  Så söta .
Satte oss ner och åt  och drack vin . Efter ett tag blev alla helt galna .. alla sjönk till 14 års nivån ! Dansade sjöng och snålade inte med humorn ! Jösses .. att Noel lyckades sova förstår jag inte . Jane kom ju oxå förbi , och lyckades bli fullast här på kortast tid . Hon och Martina var fullast på etage sen . Jag och Sofie lämnade vid fyra .. In på mc donalds ..sen hem . Sov fyra timmar innan jag var uppe och hoppade igen . Jag Syster o Noel promenerade ner till stan . Shoppade lite sen åkte de hem . Hade en otroligt skön hemma kväll igår . Var fullständigt slut efter fredagen .

Nu sitter jag här , laddar in lite musik i telefonen ... Sen ska jag ut och gå , sen sola ! Hade tänkt lägga mig på knä sen o prova min nya present ! Intressant !

Tack alla för de fina presenterna .


Älsklingen och jag
Syster och Jane


Jag

Kommentarer

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback