Shopping

Dessa tidiga sms , behövde ju sova .

Gick upp vid halv nio och betalade mina räkningar . Smsa Sofie och vi skulle mötas upp istan vid halv tolv .. Tog en dusch och gjorde mig i ordning o stack ner ..
.. Mötte upp S och satte oss och åt frukost på espresso house . Sen var det time för shopping . HIttar så klart aldig något  när jag väl behöver något .. Malin kom och mötte upp oss vid gustav och när Sofie skulle iväg o prata av sig så gick jag o Malin och fikade med Peter Siepen ! Nja .. han satt på Paus när vi kom dit för att fika iaf . Kul !
Handlade mest till andra idag .. Tobbe fyller år på fredag så han fick sig lite fina saker . Sen till J .. som jag tyckte han kunde behöva . Men när det kommer i hans händer vet jag inte riktigt ännu .

Har mer ont i min hand i dag än innan jag fick cortisonen . Men han sa iof att det kunde göra det .. Får handskena på fredag .. snyggt , en på varje hand :/


Jag saknar dig !

Kommentarer

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback