Lesbisk , men jag var för ful !


Har pratat med min hjärtkrossade bror . Så fruktansvärt ledsen han var, att förlorat sin första kärlek . Han skulle bara veta hur många gånger han kommer lagas och krossas igen ...
...  Men det är svårare att hantera en smärta man aldrig upplevt innan .

Tog en fika med Jane igår , gratis fika =) . Undrar så när det är din tur att få uppleva kärleken på ett rättvist sätt . Få det du förtjänar .

På vägen hem får jag ett mess från Nancy , då var hon helt plötsligt sjuk . tre timmar innan vi skulle komma .. precis när jag väl hade kommit igång och faktiskt blivit lite sugen på att partaja . Brände en skiva när jag kom hem och åkte  till Adri ist . Så vi tjejer satt där och förfestade . Åkte vidare till etage , tack o lov för vip-kortet . Utan det hade jag inte gått in , kön är sjukt lång alltid ! Väl inne skulle de andra tjejerna snappsa ... såg så väldigt gott ut så jag frågade snällt om jag oxå fick en av bartendern , så det fick jag . Grädde o kanel , jätte gott .
Utanför innan hemgång skäller jag ut Sofie efter notor ! Blev riktigt arg på hennes attityd när hon druckigt sprit . Stackarn började gråta och jag fick jätte ångest . Vissa saker säger man bara inte . Och det vet hon nu . Inga mer snappsar för  hennes del  ! Fick en ursäkt och den accepterades självklart . Hade på mig mitt egensydda linne , fick väldigt fina Komplimanger . Så nu ska jag sy en massa party linnen till tjejerna =)

Har bestämt mig nu ang min födelsedag . Familjen på dagen och  en mysig hemma kväll med flickorna .. beställer hem lite mat och dricker vin . Lilla Noel får vara den enda pojken den kvällen .

Mollys låt " Det finaste någon kan få" Riktigt söt och fin .

Dagens tanke "varför finns näheten bara i min dröm" ?




Kommentarer

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback