Från djupet


Har knappt kunnat jobba idag , har så fruktansvärt ont i min hand , tummen rättar sagt . Eller Tån som Åsa säger . Hur som så börjar jag må dåligt på riktigt , för är jag inte rädd om mig nu så kommer jag aldrig kunna jobba igen . Och hur ska jag kunna sluta jobba hos min älskade Tobbe !?


Hur kan man söka ett jobb där man man söker en person som måste klara av hästar och sen efter någon månad komma och säga att man är allergisk mot pällsdjur !? Jag får krupp ! Har fått jobba över för att någon upptäckte försent att " hoppsan , är hästar pällsdjur!? " Gomorron !

Är ledig i helgen , Sofie trillar väl in här snart . Ska nog ner till lilla och dricka vin .. eller om vi helt enkelt stannar kvar här . Börjar känna mig riktigt förkyld . Ska äntligen få träffa lilla Jane över en fika i morgon . Sen så blir det Nancys 25 års fest på kvällen .

Nästa helg är det min tur att bli vuxen !


"You can't fight the tears that ain't coming
Or the moment of truth in your lies
When everything seems like the movies
Yeah you bleed just to know your alive "

Den bästa delen av låten Iris ...

Jag vet , men låt mig få vara lite kärlekssjuk ... bara en stund .




Dagens tanke "ett liv utan Tobias  , Hur? "


Deci Tobbe




Från djupet av mitt hjärta


Jag gråter av min egen rädsla …att förlora dig.
Jag får det inte bättre utan dig .
Ingen vet vad du verkligen betyder och ingen kommer uppskatta din existens som jag gjort sen första dagen jag såg dig .
Jag kan se inom mig att jag alltid kommer att älska dig.
Min ögonsten och vackrast på jorden.
Jag kan se stjärnorna i dina ögon ,och känna värmen i dina händer.
I ord förstår vi inte varann men i beröring , visar vi allt . Vi saknar ord , men handling säger allt .


Vartenda ögonblick har bevarats .
Du är pojken som får flickan att le.
Du är en saga utan slut .


Tobias är Decis ]-[järta




Kommentarer

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback