En - två - tre önskningar

Efter ett 48 timmars jobbpass sen i fredags så fick jag äntligen hjälp att flytta . Efter två timmar var vi äntligen färdiga , nu förstår jag varför jag anlita flyttgubbar när jag flyttade in .. 4 trappor upp utan hiss . Det var tungt .
Kopplade in datan först så att jag kunde lyssna på musik , imponerad att mitt bredband funka utan problem .

Vaknade tidigt av ett sms .. kunde inte somna om .. Där låg jag som förr .. i min egen säng .. smsa med J . Allt känns så overkligt .. så längesen samtidigt som alla känslor bara rusar igenom mig o vill tillbaka till honom .. till oss .
Varför kan man inte bara acceptera ödet och leva efter det !? Vissa saker är större än allt annat , och detta är större än något annat och kommer jag inte ur detta med hjärtat i behåll så var det iaf värt det .

Ibland skrattar jag åt allt , allt det lyckades bli så här . För jag förstår inte . Inte alls .

Nu sitter jag och väntar att Sofie ska höra av sig , Ska en sväng  till ikea om vi hinner . Ska på möte i dag , har haft så mycket att säga och nu när jag kan få sagt det så står det still i huvudet .

Dagens tanke "det är inte mycket av någonting nuförtiden"

Kommentarer

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback