Detta dödar mig , om inte så överlever jag allt .


Nu är det väl mer eller mindre tvingat , nu måste jag sluta . Läkaren sa till mig igår att jag måste tänka på att göra något annat . Höger hand är förstörd nu .

Efter han kollat min hand så sa han att det enda som hjälper nu är cortison , Jag tror inte på sånt skit och därför har jag inte velat testa innan . Och jag är livrädd för sprutor . Men han sa till mig att lägga mig ner på britsen , JÖSSES . Nej sa jag ... jag kan komma i morgon. Och ha någon med mig .. ville inte ligga där inne med honom och känna mig minst och ensammast i världen . För tårarna var på väg ..
.. Men , jag fick vara modig o lägga mig ner . O jag trodde jag skulle svimma , andningen kom helt av sig . Självklart så måste jag titta på sprutan när den förbereds . Men under sticket så kan jag inte ens titta ... och det gör ju aldrig ont , så jag förstår inte min skräck . Men den har funnits där sen jag var liten .

Nåja , Det gjorde ont att veta att jag måste tänka om , måste hitta nått annat . Och jag har ju tänkt det innan , men nu när jag måste så kan jag inte , vill inte. Allt detta sätter sig psykiskt , riktigt jobbigt måste jag erkänna . Har aldrig riktigt varit så nere , men det har väl med fler saker att göra . Allt händer mig just nu. Önskar bara att jag hade någon att dela detta med , någon som lyssnar o förstår . Någon som du .

Nu ska jag äta lite frukost sen ska jag ner i stan och prata av mig.




Kommentarer
Postat av: JAM

mycket fin blogg :D kan inte vi länka till varandra så att jag hittar hit igen , JAM kommer att handla om kärlek , sex, relationer och könsroller :)


Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback