Noel Hos Moster

Begav mig till Hässleholm idag o hämtade upp lilla Noel . Vid 13 så mötte vi upp Sofie och Adri för att ta en fika på espresso house . Adri fick för sig att busa med Noel och säger BU högt o tydligt , Noel höll på att trilla ur Sofie knä av förskräckelse , han blev så himla rädd . O han skrek .. nått så fruktansvärt högt . Denna volym ur denna lilla kropp . Gick till mc donalds och fick i han lite mat ... Mormors egen gjorda mat om jag inte har helt fel för mig .  Sen var han nöjd o han vågade till och med titta på Adri igen som gjort allt för att be om ursäkt , mobil mutan funkade utmärkt . Han lekte glatt med den tills han fann den stora speglen brevid . Sen speglade han sig lääänge innan det var dags att gå vidare att möta upp Jane och Isabelle . De satt o fikade på samma chokladkaka när vi kom . Såg mumsigt ut ! Vi tog en runda på stan innan vi faktiskt hamnade på mcd igen , kom på att jag inte hade hunnit få i mig någon mat .
Promenerade hem , tog en runda inom affären och handlade lite mat till Noel . Undertiden fasade jag inför alla mina trappor upp till lägenheten , så klart utan hiss ! Men det gick bra .. bar upp noel och satte han framför barnpogrammet , sen satt han tyst medans jag bar upp vagn och diverse grejer !
La ut en massa leksaker på golvet så han kunde leka under tiden jag förberedde mat . Men han var mest arg och skällde ut dem efter noter tuggade och sög på dom, han o leksakerna låt utspridda över  hela mitt golv , men men .. även han måste väl få vara vansinnig . Sen så satte vi oss ner o åt .. och han var fullständigt lycklig och tjöt av glädje , så nu kan jag nog förstå varför han var arg på de hårda leksakerna som inte gick att äta ...
... vi hade hur kul som helst under maten .. jag skrattade så jag knappt fick luft .. vi hade mat i hela soffan .

Vi gosade en stund i soffan innan jag la ner honom i sängen o sa godnatt .

Nu ligger han som en ängel o sover . Låg o tittade på honom ett tag innan jag reste mig upp ..
Med hans små små händer har han lyckats greppa tag om mitt hjärta .

Tror nog inte Noel varit så långt hemifrån utan mamma innan så jag tänkte att jag skulle skriva en liten "dagbok" och lägga in lite bilder så hon ser hur bra han har det =)


97122-7897122-7797122-7697122-7597122-7497122-7397122-7297122-7197122-7097122-6997122-68


Kommentarer

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback