Nattliga sysslor


Pratade nyss med MAXI .. tjejerna sitter på Mosaik och dricker vin ... Här sitter jag på jobb och ska jobba natt , Men fick lite kärlek  innan jag kom hit , J bjöd på mat i stan . Hade himla mysigt och jag ville verkligen inte bege mig till jobb mitt i allt .
Var på ett mysigt litet ställe vi d möllan , tjejen i baren var tydligen intresserad av J ... Många och glada blickar åt vårt håll ;)

Kommer ihåg i sommras när vi var på Liseberg .. när vi satt och tog en öl ... Killen i baren var himla snygg ... men inte ett dugg intresserad av mig .. utan av J . Och detta har vi haft väldigt roligt åt .

men men , som sagt .. nu jobbar man och det bästa är väl att få nått gjort . 
 
Adjö !


Kommentarer
Postat av: sarah

najs blogg!
Jag kommer bli stammis här :)


Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback