Mina damer och herrar , tag plats !

Varför är det så att de äldsta damerna och herrarna måste gå längst bak i bussen ? Man sätter sig så långt bak man kan för att kunna luta sig tillbaka och slappna av under resans färd , utan att behöva resa sig upp för någon äldre som behöver sitta . Ändå har man oturen att råka ut för en äldre dam som står o flåsar en i nacken , ja .. då är det bara att resa sig upp och stå restan av färden . Märkligt !

Sen så kan jag inte förstå varför folk är rädda för mig , där sitter man med hela sin packning i famnen för att alla ska få en sittplats i bussen , ändå går de förbi mig eller står upp! Oxå märkligt  !


Annars så mötte jag upp J vid affären ,handlade lite mat som vi sedan tillagade . Medans han ligger o vilar så sitter jag här med ett glas vin . Jobbar bara halv dag i morgon med start kl 13 . Har varit mäkta trött dessa dagarna , och i går blev det äventyr som jag inte riktigt räknat med . Men är man tillsammans med Mr J så får man vara beredd på det mesta =)

Har fortf ingen telefon och jag har klarat mig riktigt bra utan . O nästa räkning hoppas jag ligger under 1000 lappen .

Den där klänningen jag sa jag beställde från asos  , den åkte tillbaka igen .. usch ... känner mig inte alls bekväm eller fin i klänningar . Så om ni ser mig med klänning på någon gång , snälla ! Säg att jag är fin ! =)

Karro ! Saknade dig hos Sofie hoppas du har det bra i Mexico .

Ledig på fredag och då åker jag och hämtar lilla Noel , sen spenderar vi fredagen o lördagen tillsammans . Ska bli så himla mysigt . Han och jag =)


97122-67





Kommentarer
Postat av: Karro

Gumman! Glad att du sakna mig ;) Du är visst fin i klänning!! Mysigt att ny spenderat mkt tid m Noel och med J, skönt du verkar glad! Ses snart hoppas jag och att du får mobil. pusssss

2006-10-19 @ 11:15:18

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback