Allt kan vända ...



Dessa 7 dagar har varit de bästa i mitt liv .. eller känns så nu iaf ..
Jag är nykär .. i J ... vi har försökt igen ..
Älskar man varann och inte kan vara utan varann , Ja då hör man ihop enligt mig .
Han gör mig lycklig !

Har tagit tag i träningen .. fått med mig J oxå .. Massa spinnig har det blivit . 
Helgen har varit underbar och hoppas att kommande oxå blir det . I helgen var våra danska vänner sen kreta och hälsade på .. nu i helgen så åker jag o J till syster och provar på "mamma pappa barn" ;) Syster ska gå modell (hårmodell) och vi ska passa Noel .. 

Träningen i morse gjorde mig riktigt gott .. har varit sååå pigg nu eftermiddag =)
Har beställt en klänning idag .. riktigt fin , men endast gud vet om jag kommer använda den .. 

Min mobil har lagt av .. båda två .. får spel på tre ! Och sen  har de inga lånetelefoner lediga  ... bra bevis på att de är så fruktansvärt kassa . Så nu kommer jag vara utan mobil i tre veckor ! Så nu vet ni ! 

Jane och Tessan

Jag o J

Deci och Jane

Jag och Morten

Tessan och Anders


 Anders och Morten (och vår hemliga vän i mitten)

 Jimmy ska lära Moten att snusa !








 

Kommentarer

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback