24/10

Tjejerna har precis lämnat . Så mysigt att bara träffas o vara , Prata om allt som rör och berör . Ni är fina .  Mina vänner .

Syster köpte hus igår och flyttar redan i nästa vecka , vad hände ? Min lilla syster . 22 år barn hus o man ! Helt o troligt overkligt . Här sitter man i sin lilla etta 25 år gammal ! Och det enda jag kan skryta med ät att det är min egen lilla etta . Men är glad att det går bra för henne .. har ju redan börjat jobba igen ... och Noel är bra 6 månader . 
Pratade med mamma igår , hon var så glad at hon äntligen fått lite tid ledigt från jobb så att hon kunde tjuva hem honom för en liten stund .

Resten av veckan blir bara en massa jobb , Både Tobbe och natt på kortan .

En natt utan J , utan armbågar ;) .. känns redan tomt här . Men i morgon är en ny dag ... Då ses vi igen ...
.. o snart ... snart så har du en bil oxå ! Och jag skjuts hem från jobb varje dag ;) 
J:s tanke när han läser   "Du ja" .


Älskar är precis vad jag gör just nu , alla i min närmsta närhet .


    

Kommentarer

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback