upp o ner ...


Här sitter jag , med datan i knät och rara lilla T precis brevid mig . Han är sjuk så jag jobbar hemma hos honom . En riktigt hemsk och känslosam stund på jobb idag .. tårarna och känslorna tog övertaget . Kunde inte hålla emot , jag hatar att se han lida . Det gör så ont i mig ..
.. men all värme runtomkring får mig snabbt på fötter igen . Jag är lyckligt lottat som har denna familjen i mitt liv . Som finns och ställer upp , oavsätt !

Han vaknade precis till och log , obeskrivligt ! 

Fick träffa Noel och syster i onsdags . Åkte dit för att se de deras nya hus ... så himla mysigt . Fick lusten att själv skaffa hus :)  
Lilla N låg o såklart o sov när jag kom , men fick höra hans ljuvliga lilla röst i babyvarnaren stax efter . Så då var det jag som var först på plats att ta upp honom . Sen var det bus och mys fram till läggdags .

Återkommer med bilder ...
... nu ska jag krypa ner till T .

Kommentarer

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback