Tanter och skitsnack !

Har inte av någon anledning kommit in på varken min blogg eller mail på hela veckan , så därför har det inte blivit nått skrivit ..

Vill för det första tacka Kasia för kalaset i lördags , och ägget . Var så god =) Nu har vi alla flickor snart ett likadant .. ska bara iväg till etage och hitta min andra halva :/
Tog inga bilder , lilla Noel förstörde nog den när jag var där sist . Så jag får väl önska mig en ny i julklapp . Och du Kasia föresten , BILDERNA ... haha ..

Fick toss på jobb igår , gränsen var nådd . Jag kan ta saker som görs/sägs mot mig , men handlar det om orättvis behandling mot Tobbe så är det mitt ansvar att säga ifrån . Bara för att han har assistent så betyder inte det att han ska glömmas bort !

Kunde inte somna om i morse när J gick till jobb , så jag gick upp och åt frukost .. tänkte gå o träna .. Men frågan är om jag orkar !?

SKa iväg med Tobbe ikväll .. och J på firmafest ! Utgången med arbetskamraterna i morgon ställde jag in , har ingen större lust att samtala med personer som tycker att saker o ting ska stå för mig och inte tar tag i saker som behövs göras . Jag må vara löjlig , men bråka aldrig med mig när det gäller Tobbe !
Så nu ska jag med J ut till skogen o äta gås ! Så mycket trevligare .

Nyår : Jag åker bort med J .. orkar inte ens tänka på något . Alla har gjort så stor sak av Nyår  förr att jag tillslut bestämde mig för att hata nyår , och bestämde aldrig mig förren i sista sekund vart jag skulle gå. Mycket skönare så , skulle det bli andra planer i år  så har jag iaf köpt en klänning =)

Karro ska till stockholm !? Ha kul och hälsa Elle !

Kommentarer
Postat av: karro

japp stockholm blir det!! Pusssssss

2006-11-17 @ 10:09:18
Postat av: Anonym

glad igen!!! ;) berättar mer sen ;)

2006-11-17 @ 10:11:00

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback