T T som T säger det ..

Har nyss vaknat , sitter som en mullvad o skriver (utan linser) . Men det ska nog gå bra det här ändå .

Var på den där "hemma festen" igår .. och stannade nog några timmar längre än väntat . Men kom inte längre än till sägen sen . Var en del märkliga folk där igår . Alla var trevliga o ville prata jätte mycket , det var väl det som var det märkliga . Har aldrig varit på en fest där så många kommer fram o vill prata med en . Var på 35:e våningen , o det var maffigt, utsikten helt underbar . Och att jag o karro nästan pajade hans 25000 :- fönsterkarm under tiden vi beskådade den vackra utsikten , det är en annan femma ! Fick åka ner med korro varje gång hon skulle röka .. O shit vad det blåste där . Sista gången vi var där nere så följde jag med ut , o jag blåste iväg . Bokstavligen talat , jag flög längst med hela husväggen . Haha , jag dog , av skratt ! Måste sett sjukt roligt ut för de som stod på andra sidan .. därbakom fönstret kom en liten mörk tjej flygandes .

Ska till Adri idag , Tjejerna samlas ännu en gång . Känner mig mindre road nu faktiskt . Helt yrvaken o sjukt hungrig .
Här hemma äter man mamma scans köttbullar som godis !



* * *












Kommentarer

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback