Rädsla , Kärlek och Ensamhet



Efter en hel helgs fest så måste jag erkänna att jag klarat mig ganska bra undan från min annars hemska bakfylla . Mår prima förutom tröttheten .

Var hos Adri igår , hann inte mer än dit innan vi begav oss vidare till hipp . Skulle dit innan kön hann bli för lång , Sexy ladies, goin crazy ! Hann med en del galenskap innan vi kom in =)

Sjukt mycket folk , alldeles för trångt för att dansa . Satte oss ner vid ett bord när jag helt plötsligt hör Jimmy Jansson sjunga , LIVE ! (har en liten hemlig kärlek till honom , eller mer hans låtar) Och när man har lite alkohol i kroppen så blir känslor gärna lite överdrivna , men jag blev överlycklig o stod o mös o lyssnade med Tina =) .
Blev antastad av en mycket obehaglig snubbe på vägen hem . Bad om hjälp av en viss person .. vilket jag aldrig kommer göra igen . Men jag kom i från denna snubbe .. Gick inom Etage innan jag begav mig hemåt !

Skulle till Karro o ha mysdag .. men stannar här i min ensamhet ! De som känner mig vet om min södags ångest ! Och nu ska jag plåga mig själv .. Tillåta mig själv att känna efter .


♥ ♥ ♥




 




 


Kommentarer

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback