Hjälp !?

VARFÖR , varför måste jag jobba idag ... jag vill bara vara hemma , i soffan .. med J . Är riktigt trött på att jobba nu ... behöver ledigt !

Var på fest igår , hos karro . Hon fyllde år . Men jag orkade inte ens med att stanna mer än tre timmar .. hade jätte trevligt men ack så trött jag var . 
Tack iaf gumman för igår . Maten var jätte god :) 

har tyvärr inget nytt att berätta ... har bara varit på jobb denna veckan ! Men nästa helg , och gud vad jag ska njuta av min ledighet . Och så kommer Noel så klart , och så är det första advent . Underbart .

Hjälp mig ! 
Julklappar , vad tusan köper man till världens finaste lilla kille ,som vuxit ifrån leksaker men ändå inte förstår sig på så mycket !?  Kläder kan han inte alltid få . Självklart talar jag om Tobias ,  och jag har inte en aning om vad jag ska ge honom .

Nej , nu ska jag springa bort o handla sen ska jag baka med barnen .

Adjö

Kommentarer
Postat av: Jonas Persson

Keep up the good work! :)


Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback