Ett två tre och Måndag igen !

Helgen gick som vanligt fortare än vad den ska , och nu sitter man här ännu en måndag !

Var iväg med T i fredags kväll .. och som jag sagt innan så älskar jag mitt jobb , fick ännu en bekräftelse i fredags . Jag kan utan att ljuga säga att jag är jäkligt bra på det jag gör , iaf för det mesta . Jag är mycket lyckligt lottad att jag hittat något jag är bra på och verkligen känna för sitt jobb och inte minst kunna berömma mig själv ! Att i hjärtat känna att jag gör något fint för någon annan !
Men gud ska veta att det är krävande på alla sätt och vis , inte minst psykiskt ! Jag är inte den som går hem och lämnar jobbet på jobb ! Han följer mig vart jag än går !

Jobbade extra i lördags , Skulle bli bio på kvällen .. men av någon anledning så ändras våra planer alltid ! Nu blev det mys hemma med film , en mycket sjuk film som jag inte ens minns namnet på !!
Gåsmiddagen blev igår ist , någon glömde tina den i tid ;) haha !

Blir Oslo båten för oss på nyår , slippa allt ståhej här hemma !!




Har jag sagt att jag älskar dig ?! Oändligt mycket ?


Kommentarer

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback