6/11

När syster ringde innan idag så blev jag helt tårögd . Noel har tagit sina första steg idag skrek hon lyckligt ! Fyra steg helt ensam .
I lördags fick jag ett videosamtal där jag fick se Noel live ståendes överlycklig , hållandes i en stol . Underbart , och dagens hjödpungt . Men det är jobbigt att inte finnas nära när allt går så fort . Och att de flyttat ut i skogen gör inte saken lättare .

Kortan ringde idag o frågade om jag kunde jobba extra , självklart kan jag inte säga nej . Så idag blev det ett 13 timmars pass .

Tobbe o jag var på safiren idag (upplevelsehus) där inne i himmelriket kände jag så starkt hur glad jag är att han finns i mitt liv . Alltid får han mig att må bättre när allt känns hopplöst genom att bara finnas . Han känner direkt när jag inte är mig själv , han blir gnällig o vill gärna sitta nära . Och när hans huvud ligger tätt intill mitt hjärta då är vi båda trygga och lugna .
Det kallar jag att älska sitt jobb !


Nu mat , sen sängen !


Kommentarer

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback