...

Här bloggas det inte allt för mycket ...

Vaknade 10 i dag ... av klockan ! Förstår inte varför jag är så tött . Orkade knappt ta mig ur sängen. Men var tvungen att vara i stan 12 o fixa naglarna . Så jag fick snällt kliva ur sängen , sätta mig som en Zombie i soffan o försöka vakna till . Väl 12 var jag i stan ...
.. Fixade lite dricka och tillbehör till mig o Karro .
Blir fest ikväll , första på länge utan utgång efter ! Får se hur länge jag har tålamod att stanna på ett o samma ställe innan jag exploderar o måste vidare .
Har tre dagar ledig , sen vet jag minsann inte när jag får ledigt igen .. har tagit på mig en massa extra arbete nu . För jag var alldeles för trött igår för att ens säga nej när de ringde o fråga .
Men om jag lyckas få ledigt så blir det kanske äventyr onsdag/Torsdag .

En jobbig vecka för övrigt , har hållt mig sysselsatt för att låta tankarn vila lite .


Dagens tanke :

*I know that you're living a lie
That's okay baby 'cause in time you will find...
... What goes around, Comes all the way back around !*

Kommentarer

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback