tre två ett och helgen över igen

Helgen är över o fort har den gått !

Har varit ledig sen i fradags , J o jag började morgonen med möte och avslutade kvällen hemma hos Kalle och Lottan som bjöd på mat .
Tidigt på lördag så var det vi som var uppe och hoppade redan kl 8 , för att bege oss till hässleholm för att hämta lilla Noel. Såklart hann vi med ett besök hos mamma på jobb . Sen  begav vi oss hem med en förkyld Noel .
Och vilket charmtroll denna killen är , redan i 8 månaders ålder flörtar han med tjejerna ! Så fort han får syn på en tjej som tittar på honom så ler han , tar händerna till munnen lutar sig tillbaka och sneglar glatt åt deras håll . Underbart ! Det värmer mig så enormt att han är så social och lätt . Att han sen är envis och skriker så fort han inte får någon uppmärksamhet , tyder väl bara på att han är av det "manliga" könet ;)

Vaknade kl 3 av att Noel inte ville sova längre , med ett blöjbyte , välling och en timme senare så somnade han sött in igen . Måste även tilläga att jag fick ett sådär halvlångt utdrag om att vi minsann inte skulle bli gravida i denna lägeheten , och skulle vi så hitta ett hus för 5 miljoner så skulle han mer än gärna ta det lånet ! Och detta löfte kom i sömnen av J ! 
 
På söndags morgon var jag himla trött , Noel fick frukost och sov en stund efteråt och då fick vi andra två äntligen lite tid för varann . Sen tog vi en liten runda istan innan syster hämtade hem sin lilla son efter en hård natt . Min bror hade fått inbrott i sin lägenhet under lördagsnatten medans han befann sig nere i spanien , en förvånad andra  bror fick se hela dörren försörd när han efter sitt arbetspass återvände till lägenheten han skulle se till under veckan bror ett var iväg ! Så nu hoppas vi bara att han får igen allt han förlorat , i pengar då vill säga !







 
Vårt färdig bakresultat . Lägg märke till de stooora bullarna ! J:s första bak !?



 
Jimmy var tvungen att göra ett handavtryck , Min man är större än alla andra , händerna är enorma . Hm .. En stor björn helt enkelt !



 
En förkyld men söt Noel . 


 
 
Någon ville åt de goda chipsen , bättre än dammråtterna han hittade på golvet !




 
Mys i innan läggdags




 
Noel hängandes i J:s Ben .. överdrivet kul :)



 
Tuffingen , Men lite dålig bild tyvärr !


 
 

Allt bus stod J för , mer än uppskattat !


All kärlek till mina två absoluta favoriter ♥

Kommentarer
Postat av: karro

så mysigt du har det vännen! puss

2006-12-05 @ 13:58:56
Postat av: karro

lugnt! lite sliten ändå idag, huvudetvärker.. puss

2006-12-06 @ 15:36:10

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback