Mrdrömmar och härlig Jul

Mardrömmar , om Tobbe . Ofta har jag det .. men varför måste det vara mardrömmar och så förbaskat hemska ? Har iaf varit extra gullig mot honom sen jag kom innan idag . 

Lucia igår , så underbart sött när de stod där framme o sjöng . Tårar i ögonen som alltid när barn gör nått  fint .

Ibland undrar jag varför vissa jobbar med människor , har man ett jobb där man ska hjälpa och ta hand om någon annan så måste man ha ett gott hjärta och ett intresse för att kunna göra ett fint jobb . Det är så många personer jag träffat på som gör sitt jobb men inte ett skvatt mer , det är helt dött , Som att gå in i en vägg utan att känna något . Blir väldigt upprörd över sånt ! Skärpning för fan .

Ser väldigt mycket framemot julafton ... Första julen för Noel , äntligen en jul med småbarn . Så längesen nu . J ska fira med oss i år . Julfrukost hos hans föräldrar och jul middag med mina , En stor familj är det bästa som finns ,  kommer bli riktigt härligt med allt liv och stök =)

Nu ska jag återvända till lilla T !





Kommentarer

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback