Jul o dagarna där efter ...

Ja  , då var det väl en vecka sen sist ...

Har jobbat sen dess skyller vi på .

Jobbade på kortan i fredags och fixade de sista julklapparna på eftermiddagen bland alla andra sistaminuten idioterna . Jobbade hos Tobbe i lördags , tog en runda upp i stan och det hände minst sagt en rad knasiga saker i bussen upp i stan , men orkar inte dra upp det nu ..
.. åt och mös lite med tobbes familj på kvällen . Bytte julklappar gjorde vi oxå . Och man kan ju säga som så att Tobbe inte var jätte nöjd med vad han fick av mig .. sakerna flög åt alla håll o kanter ! Men mjuka klappar har aldrig varit så populära , varken hos honom eller andra antar jag .
 Julafton började med att J hoppade o studsade av glädjen att tomten snart skulle komma .
Självklart fick han en liten morgongåva !
Åkte till hans föräldrar och åt frukost , fick med oss lite klappar innan vi åkte till mina föräldrar .
Kalle anka choklad o glögg , jul mat och tomten och till sist gröten . Det var mysigt o minst sagt varmt i mammas lilla hus . Mamma , eller ska vi säga Tomten förstörde hela julklapps utdelningen då hon råka armbåga lilla Noel i huvudet , han slutade inte skrika och det blev inte bättre av att se Tomtens hemska aniskte . Nåväl , annars gjorde mamma ett bra jobb även denna jul , riktigt rolig =)

Är minst sagt mycket nöjd med mina klappar , särskillt ringen jag fick ...
Har inte så många bilder tack vare J ... Min kamera är i sönder o han lovade att ta med sig sin , vilket han "glömde" .. Men så fick jag ju en ny av han i julklapp =) Såå .. två fina presenter av en fin kille .

Resten av dagarna .. ja .. vad har jag gjort .. inte mycket mer än att jobbat !


Tänk vad ett data spel kan göra med killarna ... J har suttit konstant vid datan sen han köpte sitt tradiga spel .



 
En bild från nya kameran och på ringen jag fick , och på lilla nissen så klart .

Kommentarer
Postat av: Pip

"Tänk vad ett data spel kan göra med killarna ... J har suttit konstant vid datan sen han köpte sitt tradiga spel" .. Kunde varit jag som skrivit det där.. (fast L istället för J såklart..) :)
Fin ring förresten :)
Kramar

Postat av: Karro

Vikken fin ring!!! Och vikken söt Nisse!! Hoppas han klara sig undan blåmärken... Pössss

2006-12-28 @ 08:58:58

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback