För bakfull för en kommentar !

J skulle endast följa med mig i sola om jag såg Miami Vice med honom .. Så det gjorde jag . Helt ok .. har inte så mycket att jämföra med när det gäller andra MV filmer ... Men den var bra . Tack vare Colin Farrell ;)

Okrade inte kommentera lördagen i söndes för jag var sjukt bakfull ! Men jag hade kul , andy kom på kvällen .. vi drack .. och snappsade ! Sen tror jag till o med att vi somnade en stund ! Vaknade upp på varsin ende av soffan o fattade ingenting ! Så vi ryckte upp oss och gav oss iväg . Mötte upp Sarah utanför Etage , gick in o dansade .. och fulade oss en del . Sen blev jag av med de andra och gick hem !!

Ska hem till en sjuk tobbe strax och hoppas jag inte blir smittad av hans magsjuka !

Bye !



   

Kommentarer
Postat av: sarah

.."fulade oss en del.."

Haha kommer du ihåg bruden som hatade oss?
Skrek till sina polare att vi va cp i huvudet?!
Haha jag älskar sånt, det betyder att jag finns *ler*

puss på nosen

Postat av: Deci

Haha , jaa .. den lilla blonda pinnen ! Hon såg faktiskt hemsk ut själv, så om hon vill synas så får hon nog börja liva som oss ! Jaja , hon hade inte lika kul som oss iaf =)

2006-12-21 @ 09:43:33
URL: http://deci.blogg.se

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback