You wear nothing but you wear it so well

åh , älskar Dave mattews texter . 

Respekt o besvikelse går väl hand i hand nuförtiden . Varför har inte människor mer respekt för varandra ? Tänk efter en gång för mycket , än att inte tänka alls .. det hade varit det bästa . 

Har varit ledig hela helgen , kändes väldigt märkligt .. Träffade Sofie och Martina i stan i fredags .. Fikade och snackade , Berättade för dom att jag fått ett jobberbjudande en gång .. att följa med till Afrika och jobba med handikappade ge dem en upplevelse som de aldrig kunnat föreställa sig .. Ett perfekt jobb för mig förutom att jag inte gillar att resa , Tog självklart inte det .. och nu undrar jag varför jag inte tog chansen .. när jag hade den .   Jag hade inget i mitt liv då som hindrade mig från att åka . 

Träffade Sofie i lördags , först stan . Sen hem till henne i västra hamnen .. Dyyyyyra taxi resor dit :/  Drack vin med henne och johanna . Skulle till stan .. kom in vid tre .. en liten runda på etage . Vi hade plockat med oss massa läpptisft som vi skulle måla alla tjejer med inne på etage .. jag hade alla i min väska .. problemet var att den ena gick i sönder .. och läppstift på alla saker i väskan !!! lagom kul när jag vaknade nästa dag o såg att hela digitalkmaeran var röd !

Tog det lungt igår .. träffade J en stund . kvällen slutade med ett litet mms från Shamu och den lilla djävulen . Så söta =)

Måste ner till nobeltorget och hämta mitt bredband .. innan de skickar tillbaka det .. Ska hem till åsa och färga håret på henne  . Måste packa oxå ... usch !!

Till helgen , då äntligen ...

Dagens tanke " har man inte det man älskar , får man älska det man har"

      

Kommentarer

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback