Vad händer hjärtat !?

Kolla tiden .. helt sjukt . Vaknade vid halv fyra .. låg o tänkte länge .. på allt ...
.. Läste sedan en stund ..

Nu sitter jag här .. funderar på om jag ska promenera till jobb idag .. om jag nu ändå är uppe .. Undrar bara hur lång tid det kan ta att gå ut till bunkeflo !?

Har inte ens blivit ljust ute än , på väg mot höst nu .

Gjorde inte mycket igår , Syster åkte hem , och jag hade en dag för mig själv .. Sen hade jag det riktigt trevligt på kvällen , När man är som mest nere så dyker alltid nått trevligare upp . Det behövdes .
Kollade på Prison Break , tur jag var själv .. tårarna bara rann ..

Det kommer följa många tråkiga och dystra dagar nu , och jag vet precis hur jag kommer må . Är säkert ingen skillnad denna gången , vet bara att jag inte orkar ha det på detta viset , allt velande . Jag hade bestämt mig för en sak , Sen fick jag bekräftat att det inte skulle bli så . Nu kan jag inte utsätta mina känlsor för mer påfrestning .  Har inte mycket mer att ge av mig själv , så inget är upp till mig .

Få bli en dusch nu , sen frukost . Sen är det första riktiga skoldagen idag . Rutiner och schema att följa . Tobbe har för övrigt fått en riktigt bra assistent , alla nöjda , även Tobbe =)

Dagens tanke " det är helt upp till dig "

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ja, det känns verkligen att det är på väg mot höst nu. Sommaren varar inte länge. Tråkigt!


Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback