Så sant som det är sagt

Vaknade ännu en gång tidigare än alla andra ..fast jag varit ute dagen innan .
Martina hade fest , fyllde 25 . Alla tjejer var samlade .. Jimmy och Ola oxå såklart .

När J gått hem för att sova innan jobb så hade Ola inget annat val än att bli som oss tjejer !
Martina valde schlager , o jag sjöng nästan nykter !

Sista dagen på kortan i dag . Ska bo hos Tobbe hela nästa vecka , jobbar igen alla dessa veckor .

Får snart tillbaka min lägenhet , ska försöka göra mig fri från dessa känslor jag har över denna .. min lilla etta .. Måstesälja den snart ! Men ska bli skönt att få tillbaka sin trygghet .

Funderar fortfarande över hur jag ska göra med min 25 års dag . Får inte plats särskillt många i lägenheten .. O fest .. är så fruktansvärt trött på fest ... tilltalar mig inte längre .. blir bara trött när jag dricker .. Borde kanske sluta .. försöka att ha roligt ändå . Joooo .
Ska ordna ett barnkalas . Med ballonger och saft , o fiskedamm så klart . Det blir mitt 25 års kalas ! Så vänta er inget annat .

Måste bege mig ner till två olika ställen och hämta ut lite höstkläder . För fy för vad vädret ändrade sig snabbt .. kallt o regnigt .





Dagens tanke "som man känner sig själv känner man andra"

Kommentarer

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback