Kärlek är bromsmedicin


J är och krattar . Skulle behövt han här nu ..

Mys med J hela dagen . Efter många om o men så bestämde jag mig för fest ... jag och tina partajade .. Vi var tvugna och åka o hämta mitt Vip som jag så klart glömt .. åkte till etage o slapp denna lååånga köööö .
Tiden gick jätte snabbt . dansade och sjöng ... jösses vi sjöng ... Typiskt mig o Tina när det finns karaoke .. Vår låt måste alltid sjungas , fulla eller ej .
Vi tog lite sjuka foto .. men så klart vet jag inte vart jag lagt dom i datan .. la in bilderna och raderade kameran .

Fick sms av Henke , har inte träffat honom på så länge .. har helt för mycket att prata om , tiden har gått så fort .

Åker till syster i veckan .. vill inte missa en sec med Noel .. Sen behöver hon lite avlastning . O jag behöver mammas mat , så det blir en del besök på hennes restaurang .
Önskar J kunde följa med , mamma är så glad i honom .

Behöver en söndags vän , behöver J.
Ska lägga mig i sängen igen .

Dagens tanke "vad är meningen med ex" !??




Kommentarer

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback