Im moving on ..


Fortf inte trött .. fast jag borde . Tvättar .. så inatt lägger jag mig i nytvättade sängkläder .. finns det något bättre !?

Fick sluta tidigare idag .. i morgon är jag ledig .. Ska till banken och lägga om mina lån ... fixa räntorna osv . Haha .. osv .. Stoffers älskligns ord !? =)

Alla frågar hur det är ... hur mår du .. JAG MÅR BRA . Om jag slipper prata om det .. orkar inte just nu . Tror nog det är det värsta jag går igenom , ingen förstod då .. varför skulle någon förstå nu ?

Det var så speciellt att nästan ingen upplevt samma . Trodde vi var de enda ... Todde vi skulle förbli så .. Men vi blev du och jag , inte tvärt om . Trodde aldrig det .. hoppades aldrig det ...
...varje gång kl slog 00,00 eller 11,11 eller 22,22 så önskade jag mig dig för alltid ... Men min önskan var för mycket ...
... men varför ..
Varför är vägen längre än att en människa ska lyckas färdas på den .. ?


Kommentarer
Postat av: Stoffer

Beror helt enkelt på att man kan komma så fruktansvärt långt med det ordet/orden. Det är ett par ord som man absolut inte ska underskatta, osv.

Har dock inte kommit på vad det heter på japanska ännu =/ Min värld har ännu inte funnit sitt rätta jag här i Japan med andra ord.

Hoppas allt är bra/bättre med dig! Kram

2006-08-23 @ 09:59:34

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback