Hon tar hela världen med storm


Det bästa med mig är att du får allt , vare sig du vill eller ej .

Stolt är jag , så fruktansvärt över syster . Hon har skapat världens finaste Noel . De är så vackra ihop.

Lycklig är jag , över att ha erövrat jimmys hjärta .

Annars har jag plågat ett stackars barn idag med att försöka få honom att säga "Deci"  !! Lyckades inte kan jag säga .
Är ganska trött på att jobba nuförtiden , Jobbar extra på ett boende , Saknar Tobbe så det gör ont ..
Firar snart 4 år .. jösses ... Han betyder nått extra .

Min enda semester denna sommaren tillbringade jag och Jimmy på kreta . Underbart !
Det som hände på kreta stannar på kreta . Haha ... Ingen kan eller är som vi , Ingen !

Sofie kom hem igår , har inte hunnit träffa henne än , antar att hon har en del skvaller . 

Beställde en ny telefon i dag , min e cp . Får den redan på måndag .. Jag byter mobiler som andra byter .. ja ... Ofta iaf ! 

Dagens tanke : "Vi älskar med ord"



Kreta




       

Syster och Noel

           


Kommentarer

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback