Han svarade med ett leende

"pratade" precis med Noel i telefon . Video samtal .. han hörde mig med såg inte mig .. stackarn blev helt rädd .

Har varit hos syster nästan hela veckan . Har busat från morgon till kväll med Noel , alltid är han lika glad . Så klart så gillar han bäst när jag sjunger , skrattar till han kiknar. Fick äran att inreda hans lekrum . Var o kolla vikt o längd i onsdags , lillen är bara 57 lång och är 4månader . Killen tillhör verkligen sjöstrands . Där är vi knappt över 160 nån av oss .

Var på Bio med lillasyster , Såg Gustav 2 . Över ball ! Har varit o stört mamma på restaurangen , ingen är så stolt över Noel som hon .. Så fort vi kommer så säger hon till alla gäster " JA det är jag som är mormor" O så klart så måste hon säga "ja och detta är då min dotter Deci" alla har hört talas om mig .. men jag syns sällan till . Blir ju så när man inte bor så jätte nära varann .

Fick träffa Tobbe igår .. efter 4 veckor så är allt tillbaka till det normala .. Hans pappa kom i hämtade mig .. o sen ner i båten där dom spenderat de 4 senaste veckorna tillsammans , sprang rätt ner i hans lilla koja ... kramade kramade kramade . Såå stor han blivit . Lilla Tobban ...
4 år med hjärtat idag .


Ikväll är det fest för Martina , ett tag sen vi träffades alla tjejerna tillsammans . Ska bli riktigt kul . J kommer oxå .. har inte fått träffa honom på hela veckan .




Dildofest med tjejerna




Noel och den stora kompisen





Dagens tanke "tror du på det så finns det" ?


Kommentarer

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback