Fröken tomhänt

Vaknade av ett ryck i morse , eller ganska nyss . Trodde jag hade försovit mig .
Var jätte trött igår när jag gick o la mig , somnade direkt . Så klart hann jag bli livrädd för min egen fot när jag skulle vända på mig o rätta till täcket i går innan läggdags . Av det hjärtstilleståndet somnade jag in ganska djupt .
Och nu sitter man här pigg o vaken .. och kl är inte ens 5 .

Idag funderar jag inte ens att gå till jobb . Det tok regnade precis .. ganska mysigt .. om man sluppit ge sig ut .
Har även lärt mig att under denna lilla timme jag varit vaken så ska man inte göra narr av andras känslor .
Det värsta man kan göra är att stampa en extra gång när personen redan nått botten . Det gör ont , och jag vet det nu . 
Tänk om man hade haft förmågan att uttrycka sig på ett sätt som ingen förstår men just DU förstår . Så man fick ur sig allt som den andre behövde veta utan att alla vet att det handlar om dig .

Träffade Sofie igår , efter att jag hämtat upp mitt paket på Nobeltorget . Pratade om helgens äventyr . Hon visste inte mycket av vad som hänt .
Hennes mobil var död och hon fattade inte någonstans varför INGEN på etage hade en nokia laddare , Jösses jag dör . Så söt .

Sprang på Martina , gick en runda TILL i stan .. avslutade vår dejt på mc donalds . 
Kollade 100 höjdare en stund innan jag somna , vilka FREAKS  ! De gjorde verkligen narr av hela skåne !
 
Jag är en överlevare , men utan dig i mitt liv så vet jag inte riktigt hur det ska gå till att gå en enda dag till utan dig vid min sida . Jag är inte särskillt tuff nu ska du veta .


Dagens tanke "Grabbar behövs bara när vi behöver dom , under tiden skiter vi i dom "  
Yeah Right Tänk om verkligheten bara varit så enkel .





Kommentarer

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback