För jag trodde det var torsdag ...

Har gjort flera hundra sit-ups och ätit sallad till frukost , med mycket avokado . 
Sofie ringde , hon var redan i stan . Men jag hinner inte just nu . Får bli om en timme . 

Är ledig idag , skulle egentligen åkt iväg o packat . Men egentligen finns det inte så mycket att packa , har ju knappt packat upp något . Fick inte ledigt i helgen så det blir ingen flytt förens på söndag . O hur vi två tjejer ska fixa detta vet jag inte .. kan inte be min bror nu när de har så mycket att göra . O sen har jag ju respekt för J . 

Men jag är hulken/hulkan . Allt fixar sig . Eller "fixar Deci" som tjejerna säger =))  

Till helgen blir det jag o Tobbe , blir shopping till Tobbe .. ska köpa lite nya kläder till honom . Hans mamma får spel på mig o mina klädkoder . Allt måste passa ihop , annars !!!! Så jag får själv packa när han ska iväg o det är jag som jobbar . Så nu skickar hon ut mig att handla oxå =)

Martinas första dag i skolan idag .. hoppas att det kommer gå bra för henne och att hon klarar av all nollning o allt =)
Önskade henne lycka till precis .. för jag trodde det var torsdag .. Men jag ska lägga önskan på hyllan o låta det vara onsdag lite till , jösses !!


Nu ska jag ner till stan !


Kommentarer

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback