Du finns inte älskling


Var hemma halv tre inatt , skulle bara iväg o kolla film .. men blev en massa spel oxå . O vin såklart .

Vaknade upp av en liten gump som stötte till mig , lilla Noel ville inte sova . Så vi gick upp och kollade på gnottarna , Så nu har Noel hittat sig nya vänner . Och jag tackar syster för denna fina lilla varelse , jag är totalt såld ! Kommer sakna dom när dom åker =(

Fick ett sms igår . Det var droppen för mig . Livet går vidare . Man kan inte ta allt .
Skrev igår att fan ta livet om ödet har fel .. så nu får jag väl sätta igång och göra livet surt för .. ja ... livet ! El nått ... Trodde ödet skulle visa rätt väg .. men att tro funkar inte längre . Det har jag märkt nu .

Fick ett mail i morse , tack o lov för de människor jag har i mitt liv . Som förstår utan att komma med alla dessa råd som jag ändå aldrig följer .

Hjärtat behåller jag för mig själv . Där är det säkrast .



Dagens tanke " ensam är starkast "

Kommentarer

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback