Bäbisen är här


Syster i sängen och Noel i vagnen , sovandes . Var uppe vid halv nio , Noel låg o snurrade runt mellan oss , gick upp och gav Noel gröt , Sen satt han som förtrollad framför tvn , beundransvärt stilla , sträckandes på sin lilla arm emellanåt ..
..Sen klädde vi på oss och tog en promenad ner till Mobilia . Tänkte jag skulle bjuda på frukost , vi tog Frukost Menyn på Espresso House . Killen frågar smått förvirrad "jobbar du här" Eh, Nej ... Fick vår mat .. betalar med kort 30kr . En meny kostar 38 kr !! Min fråga till honom skulle varit "jobbar du här" !? Iaf .. äter o går vidare , passerar espresso house igen .. tror du inte jag hör samma fråga igen till en annan kund , "jobbar du här" . Gud , jag o syster låg dubbla av skratt !

Har bott på jobb hela veckan .. har jobbat natt o dag . Syster kom och mötte upp mig på jobb igår . Åsa bjöd på mat , Vi åkte hem .. sen tog vi en runda på festivalen , samma misstag varje år . Mycket folk o massa småbarn som springer runt och skriker o förstör .

Nu var det en söt liten pojke som nyss vaknade , sitter här med mig o skriver nu .



Ska jobba igen i morgon , Ska vara på kortan med Tobbe . Sen börjar skolan, äntligen .. allt tillbaka till det normala . Men många frågor och problem som måste lösas .



Tänker på J .


Dagens tanke : "fan ta livet om ödet har fel"
 





Kommentarer

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback