Arbetsmarknaden för fet arbetskraft är rätt så smal



Läste jag för ett tag sen ...
.. Dagens sanning  !

Sitter o dricker mig full med vatten . Riktigt gott glas att dricka ur .

Har sytt hela morgonen ..

Ska snart iväg till jobb .. ska ännu en gång försöka få det stackars barnet att säga "Deci"

Tjejerna vill till "After Work" ikväll .. Har ingen vidare lust eller ork ... har jobbat 10 dagar i rad ..
men å andra sidan så måste vi träffas ..

Andy .. du pratar snart inte med mig mer .. har inte haft tid för dig på så länge . Ledsen för det .. men förklarade att jag knappt hade tid med mig själv längre .

Äntligen ledig i helgen .. Borde åkt till syster . Träffa Mamma oxå . Saknar dom . Tack o lov att de har varandra så länge . SKA bara vara med J .

Uppdaterar när jag kommer hem från jobb ..


...det skrev jag igår ..

Efter jobb så fanns ingen tid över ... Jag o J åt middag o drack vin . Precis vad vi behövde . Tid med varann ... jätte mysigt o sjukt såklart .
Skrev en gång att  mitt hjärta älskar dig , så innerligt  .


J ligger sött o sover och jag har varit uppe sen nio ... såklart ! Har ätit frukost o vill ta en promenad . Men någon var för bakfull !! =) 
Måste medge att jag är stolt över att jag inte ätit nått "onyttigt" på hela veckan , och har mer eller mindre promenerat till jobb varje dag . 

Funderar på att fortsätta min magdans , eller ja ... var nog ett år sen jag slutade . Men hade varit kul att avancera lite.  Där använder man verkligen muskler man aldrig trodde man hade . 
 
Dagens tanke " Vitsen med drömmar" !?






Kommentarer

Här kommenterar du mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback